راهنمای طلاق

مشاوره حقوقی حضوری

مشاوره حقوقی به شیوه‌های مختلفی ارائه می‌شود که یکی از آن‌ها به صورت مشاوره حضوری است. افرادی که اقدام به دریافت مشاوره حقوقی می‌کنند، هدف آن‌ها حل مشکلات خود از راه قانونی است.

روش‌های غیر قانونی برای آن که یک مشکلی بر طرف شود، وجود دارد اما در مشاوره حقوقی، وکلایی که به متقاضیان مشاوره می‌دهند، در واقع راه و روش قانونی را در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد.

نوشته های مشابه

دریافت مشاوره حقوقی حضوری یا غیر حضوری امروزه قابل قیاس با سال‌های گذشته نیست و مردم در صورتی که دچار مشکلاتی می‌شوند، از طریق دریافت مشاوره حقوقی اقدام به حل و فصل آن می‌کنند.

مشاوره حقوقی در عین حال که می‌تواند منجر با یافتن راه حل قانونی برای حل مشکلات افراد گردد، استفاده از چنین خدماتی برای افراد دارای مزیت است. مشاوره حقوقی، همانطور که از نام آن پیدا است، ارائه مشاوره‌ای است که پیرامون موضوعات حقوقی می‌باشد.

یکی از دعاوی حقوقی که همواره شاهد دریافت مشاوره از سوی مردم و ارائه مشاوره از جانب وکلا هستیم، دعاوی خانواده است. موضوعاتی که در دعاوی خانواده مطرح می‌شوند، شامل دعاوی چون طلاق، مهریه، نفقه، اجرت المثل و غیره است.

اختلافاتی که بین زن و شوهر به وجود می‌آید، می‌تواند منشا حقوقی داشته و به همین جهت مشاوره حقوقی برای آن‌ها به صورت تخصصی ارائه می‌شود.

در بین موضوعاتی که پیرامون آن‌ها مشاوره حقوقی داده می‌شود، موضوعات مرتبط با دعاوی خانواده در مقایسه با سایر دعاوی حقوقی بیشتر مشمول ارائه و دریافت خدمات مشاوره هستند.

همه این مسائل نشان از اهمیت دعاوی خانواده دارد و در این صورت با توجه به پیچیدگی مسائل خانواده، همواره توصیه می‌شود که از خدمات مشاوره حقوقی استفاده کنید. مشاوره حقوقی خانواده که توسط وکلا با سابقه ارائه می‌شوند، بالطبع استفاده از چنین مشاوره‌هایی مزیت بیشتری دارد.

ارائه مشاوره حقوقی خانواده هم به صورت حضوری و هم غیر حضوری صورت می‌گیرد. انتخاب شیوه ارائه مشاوره بسته به نظر متقاضی دارد و در نهایت این شما هستید که تعیین می‌کنید مشاوره حقوقی را به صورت حضوری و یا غیر حضوری دریافت کنید.

مشاوره حقوقی حضوری خانواده، این امکان را برای شما به وجود می‌آورد که به صورت حضوری با وکیل خود به گفتگو حقوقی بپردازید.

البته اغلب افراد متقاضی دریافت مشاوره حقوقی حضوری هستند و البته در این بین نیز هستند افرادی که متقاضی دریافت مشاوره حضوری باشند. در هر صورت برای دریافت مشاوره حقوقی خانواده به صورت حضوری، می‌توانید با سامانه طلاق 24 در ارتباط باشید.

مشاوره حقوقی خانواده چیست؟

موضوعاتی که در ارتباط با آن‌ها مشاوره حقوقی ارائه می‌شوند، متعدد بوده و در این صورت محدودیتی برای مشاوره حقوقی وجود ندارد. پر واضح است که موضوعات حقوقی در مشاوره حقوقی مورد بررسی قرار می‌گبرند و مسائل غیر حقوقی پیرامون آن‌ها مشاوره صورت نمی‌گیرد.

حال یکی از موضوعاتی که در ارتباط با آن‌ها مشاوره حقوقی ارائه می‌شود، دعاوی خانواده است. با این اوصاف منظور از این که گفته می‌شود مشاوره حقوقی خانواده چیست، باید گفت که مشاوره حقوقی که از طرف وکلا در ارتباط با دعاوی خانواده به متقاضیان ارائه می‌شود، به عنوان مشاوره حقوقی خانواده شناخته می‌شود.

به دلیل متعدد بودن موضوعات و دعاوی حقوقی، به صورت جداگانه برای هر یک از آن‌ها مشاوره حقوقی به صورت مجزا ارائه می‌شود. این موضوع در مورد دعاوی خانواده نیز مطرح است و با توجه به این که موضوعات دعاوی خانواده، متعدد است، مشاوره حقوقی نیز به صورت تخصصی برای هر کدام از آن‌ها صورت می‌گیرد.

به غیر از دعاوی خانواده، امکان بررسی موضوعات دیگر در مشاوره حقوقی خانواده نبست و در این صورت هرگونه سوال دیگری دارید، بایستی از مشاوره حقوقی دیگر استفاده کنید. مشاوره حقوقی خانواده اغلب در ارتباط با دعاوی مهم و پرکاربرد در جامعه ما شامل دعاوی طلاق، نفقه، مهریه، حضانت و غیره است.

پر واضح است که موضوعاتی مانند ملکی، مالیاتی و غیره، امکان ارائه مشاوره در دسته‌بندی مشاوره خانواده برای آن‌ها نیست. لازم به ذکر است که بین مشاوره حقوقی خانواده با مشاوره‌هایی که اغلب مشاوران مختلف در ارتباط با روابط خانوادگی و یا زوجیت ارائه می‌کنند، متفاوت است.

فردی که مشاوره حقوقی خانواده می‌دهد، دعاوی خانواده را از جهات حقوقی مورد بررسی قرار می‌دهد. اما در مشاوره خانواده، مسائل مرتبط با نحوه زندگی و روابط زوجیت بررسی می‌شوند.

بنابراین توجه داشته باشید که اگر قصد شما دریافت مشاوره حقوقی مرتبط با دعاوی خانواده است، حتما از وکلای دادگستری و یا افرادی که دارای تحصیلات حقوقی در زمینه خانواده هستند، مشاوره دریافت کنید.

مشاوره حقوقی حضوری خانواده

مشاور حقوقی خانواده صرفا وکیل دادگستری است؟

در بخش قبل با مفهوم مشاوره حقوقی خانواده آشنا شدیم و عنوان شد که مشاوره حقوقی که در ارتباط با موضوعات خانواده ارائه می‌شود، به آن مشاوره حقوقی خانواده گفته می‌شود.

حال در این بخش قصد داریم این موضوع را بررسی کنیم که افرادی که به عنوان مشاور حقوقی در امور خانواده شناخته می‌شوند و در این زمینه مشاوره حقوقی می‌دهند، آیا در همه حالات وکیل دادگستری هستند؟ مشاور حقوقی خانواده می‌تواند شخصی غیر از وکیل دادگستری باشد؟

در پاسخ به این سوال، باید گفت که افرادی که در زمینه مشاوره حقوقی فعالیت دارند، اغلب آن‌ها وکیل دادگستری هستند. بسیاری از وکلا در کنار وکالت، در زمینه مشاوره حقوقی نیز فعالیت دارند.

در واقع نمی‌توان گفت که مشاور حقوقی تنها وکیل هستند بلکه برخی از مشاوران حقوقی چه در ارتباط با موضوعات خانواده و چه سایر دعاوی حقوقی، وکیل نبوده و به جهت آن که تحصیل کرده این زمینه هستند، مشاوره حقوقی می‌دهند.

بخش مهمی از کار وکالت، اختصاص به ارائه مشاوره حقوقی دارد. وکلای دادگستری با توجه به سواد حقوقی بالا و تجربه کافی در امر وکالت، تمام تجربه و مهارت وکالت خود را در قالب مشاوره حقوقی به دیگران ارائه می‌کنند. با این اوصاف بسیاری از مشاوره‌های حقوقی که دریافت می‌کنید، از طرف وکیل ارائه می‌شود.

افرادی که حتی وکیل دادگستری نباشند، اما به دلیل مهارت و دانش حقوقی در امور خانواده، نیز می‌توانند به امر مشاوره حقوقی خانواده نیز بپردازند. ارائه مشاوره حقوقی در هر زمینه‌ای منوط به داشتن تخصص و مهارت کافی در همان زمینه است.

فردی که در امور خانواده، مشاوره حقوقی می‌دهد، جدای از این که باید نقش مشاور را به خوبی ایفا کند، می‌بایست اطلاعات و معلومات مناسبی در این حوزه داشته باشد.

وکلای دادگستری خصوصا وکلایی که متخصص در دعاوی خانواده هستند، از این توانایی برخوردار هستند که در زمینه امور خانواده به ارائه مشاوره حقوقی بپردازند. در هر صورت سعی داشته باشید تا مشاوره حقوقی خانواده را از وکلایی که متخصص در دعاوی خانواده هستند، دریافت کنید.

به جهت آن که رویه وکالت در نظام حقوقی کشور ما، به صورت تخصصی نیست و بسیاری از وکالا، بدون در نظر گرفتن وکالت حرفه‌ای و تخصصی، به صورت عمومی وکالت در انواع دعاوی قضایی را انجام می‌دهند، در این صورت پیرامون دعاوی خانواده برای دریافت مشاوره حقوقی، توصیه می‌شود که انتخاب شما وکیل خانواده متخصص و با سابقه باشد که بتواند شما در رسیدن به اهدافتان یاری کند.

در هر صورت، مشاوران حقوقی در امور خانواده عمدتا وکیل هستند اما این مسئله باعث نمی‌شود تا سایر حقوقدانان نیز نتوانند فعالیتی در حوزه مشاوره حقوقی داشته باشند.

در واقع فعالیت به عنوان مشاوره حقوقی صرفا برای وکلا در نظر گرفته نشده است و غیر از وکلا نیز می‌توانند به متقاضیان مشاوره حقوقی در مورد موضوعات خانواده بدهند.

مشاوره حقوقی حضوری خانواده چگونه ارائه می‌شود؟

شیوه‌هایی که برای ارائه مشاوره حقوقی در نظر گرفته می‌شود، مطابق با شرایط و نیاز موکلین صورت می‌گیرد. در سامانه طلاق 24، همه نوع انواع خدمات مشاوره حقوقی چه به صورت حضوری و چه غیر حضوری ارائه می‌شود.

در مورد این موضوع که نحوه ارائه مشاوره حقوقی حضوری در دعاوی خانواده چگونه است، باید گفت که مشاوره حضوری یکی از شیوه‌های رایج ارائه مشاوره می‌باشد که در ارتباط با دعاوی خانواده نیز امکان ارائه مشاوره حضوری وجود دارد.

نحوه ارائه مشاوره حضوری به این صورت است که با انتخاب وکیل مورد نظر خود، تعیین وقت مشاوره صورت گرفته و متقاضی باید در زمان تعیین شده به دفتر کار وکیل مراجعه کند. حال تمام گفتگوهای حقوقی و رد و بدل شدن پرسش و پاسخ حقوقی به صورت حضوری انجام می‌شود.

گفتنی است که انتخاب شیوه حضوری مشاوره حقوقی با شخص متقاضی است و برخی از موکلین ترجیح می‌دهند که دریافت مشاوره را به صورت حضوری با وکیل انجام دهند. البته که در بین روش‌های مشاوره حقوقی، شیوه غیر حضوری آن بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد.

در مشاوره حضوری، پاسخ تمامی سوالات حقوقی خود را دریافت می‌کنید و هرگونه ابهام و پرسش حقوقی که داشته باشید، می‌توانید به صورت حضوری آن را با وکیل خود مطرح کنید.

علت آن که افراد اقدام به دریافت مشاوره حضوری می‌کنند، این است که گفتگو رو در رو به مراتب تاثیر بیشتری نسبت به مشاوره غیر حضوری دارد و در این صورت برقراری رابطه حقوقی با شرایط بهتری انجام می‌شود.

مشاوره حقوقی حضوری طلاق

مزایا مشاوره حقوقی حضوری در دعاوی خانواده

اگر بخواهیم به مزایا مشاوره حقوقی حضوری در دعاوی خانواده بپردازیم، بایستی گفت که مشاوره حضوری، از این لحلظ می‌تواند برای متقاضیان مزیت به همراه داشته باشد که می‌توانید با برگزاری جلسات مشاوره به صورت حضوری، با وکیل خود گفنگو داشته باشید.

طبیعتا در مورد هر موضوع و جلسه مشاوره، گفتگو حقوقی با گفتگو غیر حقوقی تفاوت زیاد دارد و بالطبع مزیت مشاوره حضوری بیشتر است. با برگزاری جلسه مشاوره حضوری، ارتباط حقوقی بین شما و وکیل به شیوه حضوری انجام می‌شود. معمولا جلسات مشاوره حقوقی حضوری در دفتر کار وکلا انجام می‌شود و در این صورت می‌توانید پاسخ سوالات خود را به این شیوه دریافت کنید.

در انتخاب شیوه ارائه مشاوره، وکیل هیچ دخالتی ندارد و موکل می‌تواند انتخاب نماید که جلسه مشاوره به صورت حضوری و یا غیر حضوری باشد. این شما هستید که تصمیم می‌گیرد تا برای دریافت مشاوره حضوری به دفتر کار وکلا مراجعه کنید و یا این که به صورت تلفنی از خدمات مشاوره حقوقی استفاده نمایید.

پرسش و پاسخ مرتبط با دعاوی خانواده در مشاوره حقوقی حضوری با بهترین شرایط ممکن انجام می‌شود و در این صورت هرگونه مشکلی که در مورد موضوع مربوطه با آن مواجه شده باشید، امکان بررسی آن در مشاوره حقوقی حضوری وجود دارد.

در ارتباط با دریافت مشاوره حقوقی حضوری خانواده، متقاضیان می‌توانند با وکلایی که خود انتخاب می‌کنند، به گفتگو حقوقی پرداخته و سوالات و مشکلات خود را با وکیل در میان گذاشته و از تجربه این افراد استفاده کنند. متقاضیان دریافت مشاوره حقوقی حضوری، با هزینه‌های بسیار مناسب با وکیل در ارتباط بوده و در این صورت رفع مشکلات حقوقی به بهترین شکل ممکن انجام می‌شود.

مراحل دریافت مشاوره حقوقی حضوری خانواده

پیش از آن که به مراحل کلی دریافت مشاوره حقوقی حضوری در ارتباط با دعاوی خانواده بپردازیم، لازم است که به این موضوع اشاره شود که برای دریافت مشاوره حتما وکیل خوب و کاربلد در این زمینه انتخاب کنید. انتخاب وکیل خوب می‌تواند در راهنمایی و مشاوره‌هایی که به شما ارائه می‌شود، تاثیرگذار باشد.

در این صورت همواره در خصوص دعاوی خانواده وکیلی را برای مشاوره دادن انتخاب کنید، که متخصص و ماهر در این قبیل دعاوی باشد و همچنین دارای سابقه طولانی در رسیدگی به دعاوی خانواده باشد. حال بعد از آن که وکیل مورد نظر خود را انتخاب کردید، طبق تعیین وقت قبلی، بایستی در زمان توافق شده به محل کار وکیل مراجعه کنید.

پیش از شروع جلسه حضوری، حتما لیست کاملی از سوالات و پرسش‌های خود آماده کنید تا در زمان شروع جلسه دیگر زمان خود را برای یافتن پرسش‌های خود انجام ندهید.

با توجه به این که قصد شما از دریافت مشاوره حقوقی، حل مشکلاتتان در ارتباط با مسائل حقوقی است، بنابراین تا زمانی که ابهامات شما در مورد موضوع حقوقی رفع نشده است، اقدام به ترک جلسه ننمایید.

با توجه به این که تعیین وقت مشاوره بر اساس مدت زمان آن انجام می‌شود، اگر مدت زمان مشاوره به اتمام رسیده اما شما پاسخ برخی از سوالات حقوقی خود را دریافت نکرده‌اید، می‌توانید زمان مشاوره حضوری را تمدید کنید.

در پایان جلسه اگر عملکرد وکیل برای شما رضایت بخش بود و قصد گرفتن وکیل را داشتید، می‌توانید به همان مشاور اعطای وکالت نمایید.

مشاوره حقوقی حضوری با وکیل خانواده

سوالات حقوقی رایج در مشاوره حضوری خانواده

در این بخش قصد داریم به سوالات مهم و رایج که در مشاوره حقوقی حضوری خانواده مطرح می‌شود، بپردازیم. سوالات زیر عموما در مشاوره حقوقی خانواده مطرح می‌شوند:

  • شرایط طلاق از طرف زوجه چگونه است؟
  • دلایلی که در قانون برای طلاق از جانب زوجه اشاره شده است شامل چه مواردی می‌باشد؟
  • آیا امکان طلاق گرفتن بدون پرداخت مهریه زوجه وجود دارد؟
  • در طلاق توافقی، اگر زوجین در مورد مهریه و سایر مسائل مالی زوجه توافق نکنند، آیا صدور حکم طلاق امکان پذیر است؟
  • در قانون جدید می‌توان با مراجعه به دادگاه برای وصول مهریه اقدام نمود؟
  • نحوه وصول مهریه از طریق اجراییه ثبت چگونه است؟
  • در صورتی که زوجه از تمکن مالی برخوردار باشد، آیا پرداخت نفقه به او الزامی است؟
  • حضانت فرزند در چه صورتی به مادر داده می‌شود؟
  • پدر تحت چه شرایطی امکان گرفتن حضانت فرزند را دارد؟

پاسخ به این سوالات مرتبط با دعاوی خانواده به صورت تخصصی توسط وکلای ما داده می‌شود. البته سوالاتی که در مشاوره حضوری مطرح می‌شوند، متعدد است و تنها به مهم‌ترین پرسش‌های حقوقی که در دعاوی خانواده مطرح می‌شوند، شامل موارد مزبور است.

ارائه انواع مشاوره حقوقی حضوری خانواده

موضوعات و مسائلی که در مشاوره حقوقی حضوری خانواده مطرح می‌شوند، همان دعاوی مندرج در ماده 4 قانون حمایت خانواده است. در هر صورت مشاوره حضوری خانواده عموما پیرامون دعاوی زیر ارائه می‌شود:

  • دعاوی طلاق اعم از طلاق از طرف مرد، طلاق از طرف زن و طلاق توافقی
  • دعاوی مهریه
  • دعاوی نفقه
  • اجرت المثل
  • موارد انحلال عقد نکاح
  • مقررات مربوط به نکاح موقت
  • حضانت فرزندان
  • شرایط ملاقات با فرزند
  • دعاوی مربوط به جهیزیه
  • اختلافات زوجین در دوران نامزدی

برای آشنایی کلی با مشاوره حقوقی حضوری در ارتباط با موضوعات مزبور، در ادامه مطلب هریک از این انواع مشاوره حقوقی خانواده را بررسی می‌کنیم.

مشاوره حقوقی حضوری طلاق

یکی از دعاوی شایع خانواده، در ارتباط با دعاوی طلاق است. بیشتر سوالات و موضوعاتی که در مشاوره حقوقی خانواده مطرح می‌شوند، به امور طلاق ارتباط دارد. مشاوره حقوقی حضوری طلاق در مورد مشاوره طلاق توافقی، مشاوره طلاق از طرف مرد و مشاوره طلاق از طرف زوجه است.

در طلاق توافقی که زن و شوهر راضی به جدایی هستند و طلاق دو طرفه صورت می‌گیرد، زوجین پیش از طلاق، در مورد پرداخت مهریه و موارد  دیگر حضانت به توافق می‌رسند.

در صورتی که زوجه بخواهد مهریه خود را ببخشید و یا این که قصد مطالبه آن را دارد و یا در ارتباط با نحوه حضانت از فرزندان، بایستی تمام این موضوعات در توافق نامه کتبی ذکر شود.

در طلاق از طرف مرد که طبق قانون مدنی، شوهر با پرداخت نمودن حق و حقوق همسر خود می‌تواند از او طلاق بگیرد. در این نوع طلاق، رضایت زوجه برای طلاق ضرورت ندارد و شوهر با تعیین تکلیف حقوق همسر خود می‌تواند درخواست طلاق بدهد.

گفتنی است که زوج برای طلاق همسر خود نیاز به آوردن دلیل ندارد و به نحوی طلاق از طرف شوهر بدون دلیل امکان پذیر نیست.

طلاق از طرف زن دارای شرایط خاصی است و زوجه برای آن که قانونا امکان طلاق گرفتن از همسر خود را داشته باشد، باید دلایل موجه و قانونی داشته باشد.

دلایلی مانند عسر و حرج از جمله دلایل بارز طلاق از طرف زوجه است که اثبات آن بر عهده مدعی یعنی زوجه است. همچنین زوجه با در اختیار داشتن وکالت در طلاق نیز می‌تواند دادخواست طلاق به دادگاه بدهد و از شوهر جدا شود.

بنابراین می‌توان گفت که مشاوره حقوقی خانواده آن هم به شیوه حضوری، اطلاعات کافی در مورد نحوه انجام مراحل طلاق در دادگاه و مراحل پیش از طلاق می‌پردازد.

در واقع اگر با نحوه طی کردن مراحل طلاق در دادگاه آشنا نیستید، برای آنکه بتوانید تمام مراحل طلاق را شخصا انجام دهید، توصیه می‌شود که در این زمینه از وکیل متخصص در حوزه طلاق، مشاوره دریافت کنید.

مشاوره حقوقی حضوری مهریه

از دیگر موضوعات قابل بررسی در مشاوره حقوفی خانواده می‌توان به دعاوی مهریه اشاره نمود. در مشاوره حقوقی مهریه، اغلب افرادی که اقدام به دریافت مشاوره می‌کنند، خانم‌هایی هستند که قصد مطالبه مهریه را داشته و در این صورت می‌خواهند در سریع‌ترین زمان ممکن و به راحتی مهریه خود را قانونا وصول کنند، می‌توانند با مشاوره از وکلای متخصص در دعاوی مهریه در این زمینه اقدامات لازم را انجام دهند.

در جلسه مشاوره حضوری، وکلا و کارشناسان ما پاسخ تمامی سوالات شما را در ارتباط با مهریه را می‌‍دهند. در این صورت کلیه ابهامات شما پیرامون دعاوی مهریه برطرف می‌شود.

مهریه زوجه در قانون جدید با ارائه درخواست در اداره ثبت قابل وصول است که نحوه انجام مراحل آن به صورت کامل در جلسه حضوری مشاوره بیان می‌شود.

در جلسه مشاوره مهریه به سوالاتی در ارتباط با این که اگر شوهر توان پرداخت مهریه را نداشته و در این زمینه از چه راهکار قانونی می‌تواند استفاده کند، به صورت کامل و با جزئیات آن بررسی می‌شود.

مشاوره حقوقی حضوری مهریه

مشاوره حقوقی حضوری نفقه

خانم‌هایی که به دنبال آن هستند تا نفقه پرداخت نشده خود را وصول کنند، این امکان برای آن‌ها در سامانه طلاق 24 فراهم شده است که با دریافت مشاوره حضوری، پاسخ کلیه سوالات حقوقی خود را دریافت کنند.

نفقه که یکی از حقوق زوجه از زمان تشکیل رابطه زوجیت است، پرداخت شدن آن باید از طرف مرد صورت گیرد که عدم پرداخت نفقه می‌تواند منجر به طرح دعوا حقوقی و یا کیفری علیه شوهر شود.

در صورتی که زوجه، دستورات شوهر خود را اجرا نکند و برای عدم اجرای آن‌ها دلایل قانونی نداشته باشد، امکان تعلق گرفتن نفقه وجود ندارد. البته اگر موانع شرعی و قانونی برای تمکین وجود داشته باشد، لزومی برای تمکین از طرف شوهر نیست و در این صورت زن مستحق دریافت نفقه خواهد بود.

مشاوره حقوقی حضوری حضانت

حضانت از دیگر دعاوی شناخته شده در امور خانواده است که بیشتر سوالات مشاوره خانواده در ارتباط با آن‌ها مطرح می‌شود. زن و شوهرهایی که از هم طلاق گرفته‌اند، در مورد نحوه سرپرستی و حضانت فرزندانشان، سوالات مختلفی را دارند که پاسخ به سوالات حضانت در مشاوره حضوری طلاق 24 داده می‌شود.

در قانون برای این که بعد از طلاق، حضانت فرزند به پدر و مادر داده شود، شرایطی عنوان شده است که در مشاوره حضوری، مسائل مرتبط با حضانت به طور کامل بررسی می‌شود.

طبق قانون، پسر و دختر تا هفت سالگی، تحت حضانت مادر بوده و بعد از آن تا فرا رسیدن سن بلوغ، پدر حق بر عهده گرفتن حضانت فرزندان را بر عهده دارد. بعد از اتمام سن بلوغ نیز فرزندان به اختیار خود تصمیم می‌گیرند که با پدر یا مادر خود زندگی کنند.

ارائه مشاوره حقوقی حضوری خانواده در طلاق 24

در صورتی که تمایل به دریافت مشاوره حقوقی حضوری در ارتباط با دعاوی خانواده را دارید، سامانه طلاق 24 می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.

در این سامانه تمامی شرایط لازم برای ارائه مشاوره حضوری فراهم شده است و می‌توانید به بهترین شکل ممکن اقدام به دریافت مشاوره حضوری نمایید.

گفتنی است که علاوه بر مشاوره حضوری، مشاوره حقوقی خانواده به صورت آنلاین و تلفنی نیز ارائه می‌شود. بنابراین برای دریافت خدمات مشاوره حضوری و تعیین وقت مشاوره در این زمینه با کارشناسان با ما در ارتباط باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
وکیل خانواده: ۸۷۱۳۲۳۳۳ - ۰۲۱