راهنمای طلاق

مشاوره حقوقی آنلاین خانواده طلاق مهریه نفقه

هر کسی در زندگی خود مشکلات کوچک و بزرگی دارد. گاهی این مشکلات جنبه حقوقی به خود گرفته و حل کردن آن برای کسی که اطلاعی از قوانین ندارد دشوارتر می‌شود.

در چنین مواقعی بهترین کاری که افراد می‌توانند بکنند این است که با مشاوره حقوقی صحبت کنند. با این حال تعداد کسانی که برای حل مشکلات خود از مشاوران حقوقی کمک می‌گیرند کم است و همین باعث می‌شود آن‌ها در دردسرهای بزرگتری گرفتار شوند. زیرا انجام یک اقدام حقوقی بدون داشتن علم و تجربه ممکن است به ضرر شما تمام شود.

نوشته های مشابه

یکی از مسائل حقوقی که این روزها آمار پرونده‌های آن در دادگاه‌ها بسیار بالا رفته، طلاق است. بهترین و عاقلانه‌ترین کاری که شما در زمان مواجهه با مسئله می‌توانید انجام بدید این است که درباره مسئله خود به یکی از دفاتر وکالت یا موسسات حقوقی شهر خود مراجعه کرده و به صورت حضوری مشکل خود را مطرح و برای آن راه حل دریافت کنید.

اما گاهی ممکن است شما نخواهید برای امر طلاق خود وکیل بگیرید و تنها می‌خواهید از راهنمایی‌های یک کارشناس حقوقی استفاده کنید و علاوه بر آن فرصت رفتن نزد مشاور حقوقی به صورت حضوری را ندارید. در چنین حالتی چیزی که بسیار برای شما مفید خواهد بود مشاوره حقوقی آنلاین است.

سامانه طلاق 24 بستری را فراهم کرده تا کسانی که تنها نیاز به مشورت با یک مشاور حقوقی حرفه‌ای دارند ولی توان و یا فرصت مراجعه حضوری به دفاتر و موسسات حقوقی ندارند، بتوانند در این سامانه به صورت آنلاین مشکل خود را با یک وکیل و کارشناس حقوقی حرفه‌ای درمیان بگذارند و راهنمایی‌های لازم را دریافت کنند.

مشاوره حقوقی آنلاین

منظور از مشاوره حقوقی آنلاین طلاق 24 چیست؟

بهتر است قبل از پاسخ دادن به این سوال، یک تعریف کلی از مشاور حقوقی به شما ارائه دهم.

مشاور حقوقی به کسی گفته می‌شود که علم و تجربه لازم را در زمینه مسائل حقوقی دارد و با تکیه بر تخصصش می‌تواند در برابر سوال‌های افراد، پاسخ‌های کارآمد دهد.

مشاور حقوقی به مراجعه کمک می‌کند که مسیر احقاق حق خود را پیدا کند و متوجه شود که چه کارهایی باید انجام دهد. به عبارت بهتر مشاور حقوقی راهکارهایی به مراجعه کننده خود می‌دهد که بتواند به صورت عملی آن‌ها را اجرا کند.

مشاور حقوقی به یکی از سه صورت زیر انجام می‌گیرد:

حال اگر یک کارشناس حقوقی یا وکیل خدمات حقوقی و مشاوره خود را به صورت برخط و از طریق یکی از اپلیکیشن‌های فضای مجازی و یا در بستر وب ارائه دهد، مشاور حقوقی آنلاین نامیده می‌شود.

این روها که فضای مجازی بسیار میان مردم محبوب شده و از نوجوانان تا افراد مسن‌تر از آن استفاده می‌کنند، باعث شده تا بسیاری از کسب و کارها در این بستر گسترش پیدا کند و حتی مردم نیز در این بستر به دنبال ارائه خدمات و کالا می‌گردند.

این کار در شهرهای بزرگ به خصوص پایتخت نیز بیشتر است، زیرا در این شهرها معمولا ترافیک است و مدت زمان زیادی طول می‌کشد تا از نقطه‌ای از شهر به نقطه دیگری رفت.

از همین جهت افرادی که بدنبال یک مشاور حقوقی خوب می‌گردند، تمایل دارند با او به صورت آنلاین صحبت کنند و در جلسات بعدی در صورت نیاز به صورت حضوری مراجعه نمایند.

با مشاوره حقوقی آنلاین طلاق 24 می‌توانید از صرف وقت، انرژی و هزینه خود جلوگیری کنید و در کمترین زمان پاسخ سوال حقوقی خود را دریافت کنید. هر کسی می‌تواند از خدمات آنلاین سایت طلاق 24 استفاده کند.

چرا به مشاوره حقوقی طلاق نیاز داریم؟

گفتیم که طلاق یکی از ناهنجارهایی است که این روزها متاسفانه بسیار افزایش یافته و بسیاری از زن و شوهرها تصمیم به طلاق گرفته‌اند.

طلاق ممکن است ساده به نظر بیاید اما پیچیدگی‌ها و قواعد مخصوصی دارد که هر کس بهتر است با یک مشاور حقوقی طلاق درباره آن مشورت کند.

زمانی که با مسئله طلاق مواجه می‌شویم اگر خود بدون هیچ پیشینه حقوقی بخواهیم دست به اقدام بزنیم حتما مشکلات دیگری نیز برای خودمان ایجاد می‌کنیم و حتی ممکن است حرفی بزنیم که کاملا به ضرر ما شده و رای دادگاه را به نفع طرف مقابل کند.

مشورت کردن با مشاوره حقوقی طلاق کمک می‌کند تا حل امور را به دست یک کاردان بسپاریم و حتی سریع‌تر و آسان‌تر به حق خود برسیم.

مشاوره حقوقی گرفتن یک نیاز ضروری است که اگر آن را نادیده بگیرید، امکان دارد مشکلات و ضررهای بزرگ‌تری برای خود ایجاد کنید.

کسی که می‌خواهد در دعاوی حقوقی بالاخص دعاوی خانواده موفق باشد باید قبل از انجام هر اقدامی با وکیل خانواده مشورت کند. مشاوره‌های وکیل می‌توانند باعث شود او به نتیجه مطلوب خود در پرونده برسد و مشکل یا ضرر مالی برای او پیش نیاید.

البته نباید این مضوع را نادیده گرفت که راهنمایی گرفتن از یک مشاوره حقوقی طلاق بی‌تجربه و بی‌تخصص، نه تنها باعث حل نشدن مشکل مراجعه‌کننده شده بلکه مشکلات دیگری نیز برای او ایجاد شده است. پس انتخاب یک مشاور حقوقی خوب و حرفه‌ای نیز تاثیر زیادی در نتیجه دارد.

سامانه اینترنتی طلاق 24 از کارشناسان حقوقی و وکلای خانواده حرفه‌ای برخوردار است و شما را در تمامی مراحل پشتیبانی می‌کنند.

یادداشت نکات مشاوره

ویژگی‌های یک مشاوره حقوقی خوب

زمانی که تصمیم به طلاق می‌گیریم و می‌خواهیم با یک وکیل و یا مشاور حقوقی صحبت کنیم با این سوال روبه‌رو می‌شویم که چگونه یک مشاور حقوقی طلاق پیدا کنم؟ اصلا یک مشاور حقوقی چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟ آیا هر مشاور حقوقی خوب و کاربلد است یا نباید به کسی اعتماد کرد؟

این سوالات بسیار مهم هستند و جمع‌بندی کردن پاسخ آنان شما را به یک مشاور خوب می‌رساند. در ادامه چندتا از ویرگی‌هایی که یک مشاور حقوقی طلاق باید داشته باشد بیان می‌کنیم.

  1. مشاور حقوقی خوب کسی است که فراغ از آن که هزینه مشاوره و یا حق الوکاله چقدر می‌شود به موکل و مراجعه‌کننده خود به صورت کامل و جامع توضویحات و راهنمایی‌های لازم را ارائه بدهد.
  2. یک مشاور حقوقی خوب همیشه تلاش می‌کند تا بهترین راه حل را به مراجعه کننده و موکل خود نشان بدهد و سعی کند راهی پیش پای او بگذارد که کمترین ضرر و خسارت را برای او به دنبال داشته باشد.
  3. مشاوره حقوقی خوب به گونه‌ای رفتار می‌کند که مراجعه کننده احساس نکند که مشاور تنها به فکر حق الوکاله و مسائل مالی است و با دلسوزی برای موکل خود کار کند.
  4. یک مشاوره حقوقی طلاق، هرگز اهمیتی به حواشی نمی‌دهد و سعی می‌کند پرونده طلاق را در مسیر درست خود نگه دارد. همچنین یک مشاور حقوقی خوب هرگز نتیجه پرونده را تضمین نمی‌کند.
  5. مشاور حقوقی خوب است که نتیجه پرونده را به صورت احتمالی برای موکل خود بگوید و واقع‌بینانه باتوجه به مدارک او اگر احتمال پیروزی او در دادگاه وجود نداشت، او را از صرف هزینه‌های دادرسی و سایر هزینه‌های جانبی منصرف کند.

از چه کسی مشاوره حقوقی بگیریم؟

حالا که گفتیم یک مشاور حقوقی خوب چه ویژگی‌هایی دارد نوبت به این سوال می‌رسد که چگونه مشاور حقوقی که این ویژگی‌ها را داشته باشد پیدا کنیم؟

پیدا کردن چنین مشاوریی کار سختی نیست تنها کافی است کمی تحقیق کنید و اگر می‌خوهید مشاور حقوقی طلاق آنلاین بگیرید سایت‌های مختلفی را بررسی و نظرات کاربران را مطالعه کنید. این چنین می‌توانید به یک جمع بندی برسید.

اما سوال دیگری که وجود دارد این است که فقط وکلا می‌توانند مشاور حقوقی طلاق بدهند؟ در جواب باید بگوییم که این روزها دفاتر وکالت و موسسات حقوقی مختلفی وجود دارد که خدمات حقوقی ارائه می‌دهند.

افرادی که در این دفاتر و موسسات کار می‌کنند به غیر از وکلا، کارشناسان حقوقی و یا قضات بازنشسته هستند. پس ضرورتی ندارد که شخص مشاوره دهنده حتما وکیل دادگستری باشد.

لازم است که تحصیلات حقوقی و همچنین تجارت و مهارت‌های لازم را داشته باشد و به قوانین و مقررات نیز مسلط باشد.

رشته حقوق شاخه‌های بسیار متعددی دارد و بسیار سخت و زمان‌بر است اگر کسی بخواهد به تمامی این شاخه‌ها تسلط پیدا کند. پس بهترین کار این است که افراد یک یا دو شاخه را به عنوان تخصص خود انتهاب و در آن بسیار ماهر شوند.

ما نیز بهتر است به مشاور حقوقی مراجعه کنید که در زمنیه مورد نظر شما مهارت و تخصص داشته باشد. در سامانه طلاق 24 عده‌ای وکیل و کارشناس حقوقی جمع شده‌اند و همگی آن‌ها مهارت، تجربه و تخصص کافی در زمینه امور مربوط به طلاق را دارند و می‌توانید با خیالی راحت مشکل خود را با آن‌ها در میان بگذارید.

خدمات حقوقی آنلاین

اهمیت دریافت مشاوره حقوقی

از ابتدا تا به اینجای مطلب مرتبا تکرار شده که دریافت مشاوره حقوقی اهمیت بسیاری دارد و بهترین کار این است که قبل از هر گونه اقدام حقوقی با مشاوران حقوقی متخصص مشورت نمایید.

در ادامه برخی از دلایلی که باعث اهمیت دریافت مشاوره حقوقی شده است را بیان خواهم کرد:

وکلا مذاکره­ کننده‌­های حرفه‌­ای هستند

ممکن است شما در شرایطی قرار داشته باشید که فکر کنید هیچ امیدی به پیروزی شما در پرونده نیست و حتی فکر کنید حل این مسئله از توان وکلا و مشاوران حقوقی نیز خارج است. این تصور اشتباه است.

حتی اگر چنین فکری می‌کنید به یک وکیل یا مشاور حقوقی مرجعه و نظر او را شوید. اگر وکیل نیز مستندات شما را برای پیروزی در پرونده کافی نداند که هیچ ولی ممکن است وکیل و مشاور حقوقی با قدرت مذاکره خود بتوانند به شما در پیروزی پرونده کمک کنند.

مشاوران حقوقی و وکلا در حوزه خود متخصص هستند

در بررسی جزئیات پرونده هیچ کسی به جز وکیل یا مشاور حقوقی تخصص ندارد. وکیل با تکیه بر تجارت و دانش خود می‌تواند پرونده را موشکافی کرده و تمامی تلاش خود را برای پیروزی شما به کار بگیرد. شما نیز جزئیات پرونده خود را با هرکسی در میان نگذارید.

وکلا‌ و مشاوران پرونده شما را سازماندهی می‌کنند

فرآیند احقاق حق نیاز به طی کردن مراحلی دارد که این مراحل باید به گونه‌ای سازمان یافته و به ترتیب انجام شود. شما به عنوان کسی که از قوانین و رویه دادگاه‌ها اطلاعی ندارد، ممکن است ندانید اول باید کدام اقدام را انجام دهید و کدام مرحله را اول پیش ببرید.

بنابراین بهترین کار این است که انجام و طی کردن مراحل را به وکیل و مشاور حقوقی بسپارید تا نتیجه بهتری برای شما حاصل گردد.

وکیل‌­ها آداب و رسوم دادگاه را‌ می‌شناسند

هر اقدامی در دادگاه باید به شیوه خاص خود انجام شود. وکلا با تجربه‌ای که دارند می‌دانند که باید اقداماتی مثل حضور شاهدان، شرح حوادث و غیره را چگونه انجام دهند.

حاضر شدن در دادگاه نیاز به رعایت یک سری آداب دارد که یک وکیل با رعایت کردن آن می‌تواند نتیجه دلخواه خود را بگیرد.

به قوانین پیچیده وکلا آشنا هستند

فهم مفاهیم قانون ممکن است برای هرکسی آسان نباشد اما وکلا و مشاوران حقوقی طلاق 24 به دلیل آنکه تخصیلات علمی در رشته حقوق دارند به قوانین و مقررات مختلف مسلط هستند و قدرت فهم مفایم قوانین را دارند.

احتمال دارد طرف مقابل از وکیل استفاده‌ ­کند

در بیشتر مواقع افراد برای آنکه شانس قبولی خود را در پرونده افزایش دهند از وکلا و مشاوران حقوقی استفاده می‌کنند.

در چنین حالتی اگر شما بدون وکیل بخواهید مراحل را طی کنید، امکان شکیت خوردن شما وجود دارد. پس بهتر است حتما به یک وکیل وکالت دهید تا امور شما را پیگیری نمیاد.

مشاوران حقوقی با موضوع پرونده پیوند احساسی ندارند

وکلا درگیر احساساتی که شما تجربه می‌کنید نیستند و می‌توانند به عنوان یک شخصی در خارج از گود، مسئله را مشاهده کرده و به جزئیات آن توجه کنند.

چیزی که شما ممکن است از توجه به آن به دلیل درگیر بودن با احساسات مختلف نتوانید ببینید. همین امر باعث می‌شود اختلالی در روند دادرسی ایجاد نشود و وکیل بتواند با تسلط کامل به هیجانات خود، پرونده شما را مورد پیگیری قرار دهد.

سایت طلاق ۲۴

نکاتی که در زمان دریافت مشاوره حقوقی آنلاین باید به آن دقت کنیم

  1. اولین نکته‌ای که در زمان دریافت مشاوره حقوقی باید به آن توجه داشته باشید این است که پیش‌فرض‌هایی که در ذهن خود از حیث سن و جنسیت شخص مشاور دارید را دور بریزید. زیرا نه جنسیت و نه سن تعیین کننده کیفیت مشاوره نیست. چیزی که کیفیت یک مشاوره حقوقی طلاق را بالا می‌برد، تخصص و تجربه مشاور است نه مرد و زن بودن او و یا پیر و جوان بودنش.
  2. در صورتی که می‌خواهید مطمئن شوید مشاور حقوقی مدنظر شما ویژگی‌های لازم را دارد یا نه، شروع به تحقیق کردن درباره او کنید. حتما توجه داشته باشید که مشاور حقوقی یا وکیل دادگستری باشد و یا آن که کارشناس حقوقی باشد. در غیر این صورت صلاحیت لازم برای مشورت دادن به شما را نخواهد داشت. سامانه طلاق 24 تنها مشاورانی دارد که یا وکیل  یا کارآموز وکالت هستند یا آن که تحصیلات عالی در رشته حقوق دارند. پس باخیالی راحت یکی از مشاوران این سامانه را انتخاب کنید.
  3. برای انتخاب یک مشاور حقوقی طلاق، صرفا به تبلیغات اکتفا نکنید. در تبلیغات هرگز نکات منفی آن مشاور گفته نمی‌شود و غالبا در آن مبالغه وجود دارد. پس حتما خود دست به کار شده و درباره شخص مورد نظر تحقیق کنید. نظرات دیگران را درباره او جویا شوید و اگر می‌گوید وکیل است استعلام او را از کانون وکلا بگیرید.
  4. حتما دقت کنید که مشاور حقوقی را انتخاب کنید که در زمینه موضوع پرونده شما تخصص و دانش لازم را داشته باشد. متاسفانه هستند موسسات و یا وب سایت‌هایی که صرفا تبلیغ می‌کنند و حتی یک وکیل یا مشاور حقوقی متخصص نیز با آن‌ها همکاری ندارد و ادعا دارند که مشاور یا وکیل آن‌ها توانایی حل هر پرونده‌ای را دارد. در حالی که چنین چیزی عملا ممکن نیست زیرا تخصص پیدا کردن در هر حوزه حقوق، نیاز به سال‌ها مطالعه و کسب تجربه دارد. سامانه طلاق 24 چنین اداعایی ندارد و تنها مشاوران حقوقی و وکلایی را گرد خود جمع کرده است که در زمینه حقوق خانواده و طلاق تخصص و تجربه دارند.
  5. سعی کنید قبل از آنکه تصمیم خود را در مورد انتخاب یک مشاور حقوقی قطعی کنید، درباره تمامی جوانب قضیه تحقیق کنید. به عنوان مثال تخصص و پروفایل آن مشاور حقوقی را در سایت بررسی کنید و از میزان حق المشاوره او اطلاع پیدا کنید. این کار باعث می‌شود یک مشاور از عدم اطلاع شما درباره این مشائل سوءاستفاده نکند.
  6. در دریافت مشاوره به صورت آنلاین، توجه داشته باشید که اگر اسنادی برای نشان دادن به مشاور دارید حتما به او اطلاع دهید تا مشاوره را در یک بستر مناسب ادامه دهد. مشاور حقوقی در واتسب طلاق 24 راه مناسبی است برای ارائه اسناد و مدارک موجود. تا مشاور بر اساس آن اسناد و مدارک بتواند بهترین راهکار را به شما نشان دهد. همچنین ممکن است مشاوره حقوقی نیاز پیدا کند شما عکس صفحات پرونده را برای او بفرستید. طلاق 24 بستری امنی است که افراد می‌توانند بدون هیچ نگرانی با بهترین وکلا و مشاوران حقوقی ارتباط برقرار کنند و با ارائه اسناد خود، مشاوره حقوقی دریافت نمایند.

مزیت‌های استفاده از مشاوره حقوقی آنلاین طلاق 24

استفاده از خدمات مشاوره حقوقی آنلاین طلاق 24 مزیت‌های زیادی می‌تواند داشته باشد که در ادامه به برخی از آن‌ها اشاره می‌کنم:

  • اگر بخواهید از مشاوره حقوقی آنلاین استفاده کنید زودتر به پاسخ سوال حقوقی خود خواهید رسید. چون نیازی به منتظر ماندن برای دادن نوبت حضوری نیستید و همچنین نیازی نیست که مدتی را صرف بودن در ترافیک و رسیدن به دفاتر حضوری کنید. می‌توانید در هر تایمی از روز سوال خود را بپرسید و منتظر جواب باشید. و یا آن که وقتی را با مشاور هماهنگ کرده و به صورت آنلاین بایکدیگر صحبت کنید.
  • با گرفتن مشاوره از مشاوره حقوقی آنلاین طلاق 24 می‌توانید هم زمان و هم پول خود را صرفه‌جویی کنید. زیرا نه لازم است هزینه‌های هنگفت مشاره حضوری را بدهید و نه آن که ساعت‌ها و روزها منتظر بمایند.
  • برای آن که مشاوره حقوقی حضوری دریافت می‌کردید باید حتما در ساعاتی که وکیل در دفتر خود حضور داشت مراجعه می‌کردید و این محدود بود به چند ساعت در روز. درحالی که در مشاور حقوقی آنلاین، دیگر این محدودیت زمانی وجود ندارد.
  • زمانی که به صورت آنلاین مشاوره حقوقی دریافت می‌کنید بسته به بستری که برای مشاوره انتخاب کردید می‌توانید مدارک و اسناد پرونده و همچنین عکس صفحات پرونده را برای مشاور بفرستید تا اطلاعاتش کامل‌تر شود.
  • خوبی و مزیتی که مشاوره حقوقی آنلاین دارد این است که شما می‌توانید به راحتی نظرات و میزان رضایت سایر کاربران را درباره مشاوران مختلف و همچنین نحوه مشاوره مشاهده کنید.

مشاوره حقوقی طلاق

هزینه مشاوره حقوقی آنلاین طلاق 24

مشاور حقوقی آنلاین طلاق 24 به صورت شبانه روزی در اختیار شما قرار دارد و شما می‌توانید در هر ساعت از روز سوال خود را برای مشاوران و وکلا متخصص بنویسید و منتظر جواب دادن آن‌ها بمانید.

هزینه‌ای که سامانه طلاق 24 برای مشاوره آنلاین درنظر گرفته مناسب است اما نباید چنین فکر کنید که این هزینه کم به معنای متخصص نبودن و یا تجربه نداشتن مشاوران و وکلا است.

تمامی مشاوران و وکلای سامانه طلاق 24 در زمینه حقوق خانواده و طلاق متخصص بوده و تجربه لازم و کافی را دارند.

نکته‌ای که باید بدانید این است که همیشه نباید هزینه را معیار انتخاب قرار دهید زیرا برخی از این تفکر سوءاستفاده کرده و خدمات کاملا بی‌کیفیت با قیمتی پایین به شما ارائه می‌دهند و همین باعث می‌شود تا مجبور شوید مجددا هزینه کنید و هم اینکه نسبت به پلتفرم‌های اینترنتی بی‌اعتماد بشوید.

همچنین باید توجه داشته باشید که هزینه مشاوره آنلاین بستگی به میزان سوالات شما و زمانی که از مشاور می‌گیرد زیاد شود. یعنی اگر شما تنها یک سوال دارید هزینه کمتری پرداخت می‌کنید نسبت به کسی که نیاز به یک ساعت مشاوره دارد.

چرا باید از خدمات مشاوره حقوقی آنلاین سایت طلاق 24 استفاده کنیم؟

سایت طلاق 24 از بهترین کلا و کارشناسان حقوقی برخوردار است که همگی آن‌ها تخصص، تجربه و دانش حقوقی لازم در زمینه حقوق خانواده و طلاق را دارند و می‌توانند به صورت حرفه‌ای به شما راه حل و راهکار بدهند.

این سامانه علاوه بر آن که به افراد مشاوره حقوقی می‌دهد، خدماتی همچون تنظیم دادخواست طلاق و سایر اوراق قضایی مربوطه را نیز در دسترس افراد قرار داده است.

پس در هر شرایطی اگر نیاز به مشاره حقوقی پیدا کردید و می‌خواستید یک فرد متخصص و ماهر به شما مشاوره دهد، حتما به سایت طلاق 24 مراجعه کنید. همیشه در این سایت وکلا و یا کارشناسان حقوقی وجود دارند که آنلاین باشند و به سرعت پاسخ پرسش حقوقی شما را بدهند.

چون گاهی ممکن است به صورت فورس ماژور نیاز داشته باشید پاسخ سوال حقوقی خود ا بدانید. از آنجایی که این سامانه با وکلا و کارشناسان متخصص کار می‌کند، میزان رضایت کاربران از این سایت بالاست و خدمات حقوقی متنوعی را ارائه می‌دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
وکیل خانواده: ۸۷۱۳۲۳۳۳ - ۰۲۱