راهنمای طلاقطلاق توافقی

وکیل طلاق توافقی

طلاق توافقی که با رضایت دو ظرفه زوجین صورت می‌گیرد، مراحلی مختلفی برای آن در قانون عنوان شده است که در هر صورت متقاضیان این نوع طلاق برای آن که بتوانند به صورت قانونی از یکدیگر جدا شوند، بایستی تمامی فرآیند تعیین شده را انجام دهند.

با توجه به این که در طلاق توافقی، خواسته هر دو طرف جدایی است، در این صورت دیگر لزومی برای جلب رضایت زوجین نیست و تنها با انجام مراحل پیش از طلاق و با ثبت دادخواست طلاق می‌توانند اقدام کنند.

نوشته های مشابه

علی‌رغم این که زن و شوهر در خصوص جدا شدن از هم به تفاهم رسیده‌اند، اما طبق قانون ضروری است که پروسه طلاق از سوی آن‌ها انجام شود.

در واقع به صرف این که زن و شوهر به این نتیجه رسیده‌اند که باید رابطه مشترک را پایان دهند و به تبع آن نیز درخواست طلاق در دادگاه مطرح شود، امکان صدور حکم طلاق وجود ندارد. به همین جهت باید پروسه حداقل یک ماهه برای طلاق توافقی صورت گیرد.

در صورتی که موانعی بر سر راه طلاق توافقی وجود داشته باشد، تا زمان عدم رفع آن، دادگاه مکلف به صدور گواهی عدم امکان سازش نیست.

ممکن است که زوجین مراحل پیش از طلاق مانند مراجعه به مراکز مشاوره در امور خانواده را انجام ندهند و یا این که متن دادخواست آن‌ها دارای ایرادات شکلی بوده و یا مدارک ارائه شده برای طلاق توافقی کافی نیست که همه این موارد، منجر به طولانی شدن فرآیند طلاق توافقی می‌گردد.

با این اوصاف اگر به دنبال این هستید که در زمان مناسبی از همسر خود به صورت توافقی جدا شوید، بهتر است که با کمک وکیل متخصص در امور طلاق در این زمینه اقدامات لازم را انجام دهید.

وکیل طلاق توافقی به جهت داشتن تخصص کافی در دعاوی طلاق و آشنا بودن با مراحل طلاق، می‌تواند مطابق با خواسته موکل یعنی دریافت گواهی عدم امکان سازش عمل کند. به همین منظور وکیل به نمایندگی از شما تمامی اقدامات لازم که همان فرآیند طلاق توافقی است را انجام می‌دهد.

به جهت آشنایی کامل وکلای متخصص به امور طلاق، بدون آن که مشکل خاصی در حین پروسه طلاق انجام شود، کلیه مراحل تعیین شده برای طلاق طی شده و در نهایت حکم طلاق صادر می‌گردد و با صدور این حکم و مدارک دیگر می‌توانید با مراجعه به محضر، طلاق را ثبت کنید.

در خصوص آشنایی بیشتر با وکیل طلاق توافقی در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

وکیل طلاق توافقی کیست؟

انواع مختلفی برای طلاق در قانون تعریف شده است که یکی از آن‌ها طلاق توافقی است. طلاقی که به صورت توافقی بین زوجین انجام گبرد، به آن طلاق توافقی گفته می‌شود.

به همین جهت، وکیلی که متخصص در امور طلاق از جمله طلاق توافقی باشد، تحت عنوان وکیل طلاق توافقی شناخته می‌شود. البته وکیل طلاق توافقی، وکالت در سایر دعاوی طلاق شامل طلاق از طرف مرد و طلاق از طرف زوجه را نیز بر عهده می‌گیرد.

در واقع وکیلی که به صورت تخصصی، به فعالیت در حوزه طلاق توافقی می‌پردازد، طبیعی است که از مهارت و توانایی بالایی در ارتباط با دعاوی طلاق برخوردار باشد.

علی‌رغم این که بسیاری از وکلا، وکالت در دعاوی طلاق را نیز اتجام می‌دهند و در کنار آن به وکالت سایر دعاوی می‌پردازند اما نمی‌توان به آن‌ها وکیل طلاق توافقی گفت.

وکیل طلاق توافقی کسی است که جدای از وکیل بودن او، تنها پرونده‌هایی که با عنوان طلاق توافقی هستند را بررسی می‌کند. در واقع توانایی اصلی چنبن وکیلی، وکالت در دعاوی طلاق توافقی است. می‌توان اینگونه بیان کرد که وکیل طلاق توافقی، وکالت تخصصی را انتخاب نموده است و برخلاف بسیاری از وکلا در کشور ما به شیوه وکالت عمومی نمی‌پردازد.

نه تنها در ارتباط با طلاق توافقی، بلکه در مورد سایر موضوعات حقوقی نیز آن دسته از وکلایی که به صورت تخصصی وکالت می‌کنند، همان اصطلاح تخصصی که به وکالت می‌پردازند، برای آن‌ها در نظر گرفته می‌شود.

گفتنی است که وکیلی که به دعاوی طلاق توافقی رسیدگی می‌کند، اصولا پرونده‌هایی که در ارتباط با دعاوی خانواده باشد را نیز به صورت تخصصی وکالت می‌نماید.

البته بین وکیل طلاق توافقی با وکیل خانواده تفاوت زیادی وجود دارد. وکیل طلاق توافقی تنها به دعاوی طلاق رسیدگی نموده اما وکیل خانواده کلیه دعاوی خانواده که در ماده 4 قانون حمایت خانواده به آن اشاره شده است را از جهات حقوقی به نمایندگی از موکلین، وکالت می‌کند.

پر واضح است که بین وکیلی که به صورت تخصصی در انواع مشخصی از جمله طلاق وکالت می‌کند و با وکیلی که شیوه تخصصی در دستور کار آن‌ها نیست، تفاوت زیادی وجود دارد.

بنابراین وکیل طلاق توافقی، به وکیلی گفته می‌شود که تنها وکالت در این دعاوی یعنی طلاق توافقی را به شکل تخصصی انجام می‌دهد. در هر صورت انتخاب شما به منظور گرفتن وکیل در پرونده طلاق توافقی، حتما وکیل با سابقه و تخصصی باشد.

طلاق توافقی

دلایل گرفتن وکیل در دعاوی طلاق توافقی

یکی از سوالات مهمی که در خصوص وکیل طلاق توافقی مطرح می‌شود، این است که چه لزومی برای گرفتن وکیل در دعاوی طلاق است؟ در واقع چرا برای در پرونده‌های مرتبط با طلاق توافقی، وکیل گرفت؟ آیا وکیل می‌تواند به خواسته موکلین یعنی صدور حکم طلاق عمل کند؟ چه دلایلی به منظور اخذ وکیل در طلاق توافقی وجود دارد؟

در پاسخ به این سوالات، ابتدا باید گفته شود که گرفتن وکیل نه تنها در مورد طلاق توافقی بلکه در مورد سایر دعاوی حقوقی نیز بسته به اراده موکلین دارد. در قانون هیچ اجباری به منظور اخذ وکیل برای موکلین وجود ندارد. این موکلین هستند که در نهایت تصمیم به گرفتن وکیل می‌کنند.

حال در مورد طلاق توافقی باید گفت که دلیل گرفتن وکیل به این موضوع ارتباط پبدا می‌کند که وجود وکیل در واقفع کمک کننده موکل در جهت رسیدن به خواسته خود است. در طلاق توافقی، موکلین با گرفتن وکیل این هدف را دارند که تمامی مراحل طلاق توط وکیل انجام شود و دیگر آن‌ها در این زمبنه دخالتی نخواهند داشت.

دلیل دیگری که می‌توان به داشتن وکیل در طلاق توافقی اشاره کرد، این است که وکلا طلاق، دارای سابقه طولانی در طرح دعاوی طلاق در مراجع قضایی هستند و در این صورت با روال قضایی چنین پرو‌نده‌هایی آشنا هستند. بنابراین آشنا بودن وکلا می‌تواند تاثیر قابل توجهی در رسیدگی به فرآیند طلاق داشته باشد.

وکیل طلاق به موکل کمک می‌کند که بتوانند با اخذ حکم طلاق و انجام مراحل دیگر نهایتا از یکدیگر جدا شوند. علی رغم این که وکلا در پرونده‌های طلاق سعی در سازش بین زوجین را داشته و اگر این قبیل اقدامات موثر نباشد، لازم است که وکیل بر اساس تقاضای موکل یا همان زوجین پروسه طلاق توافقی را طی کند.

دلایل مختلف پیرامون گرفتن وکیل در دعاوی طلاق وجود دارد و در نهایت می‌توان گفت که وجود وکیل دادگستری در نتیجه بخش بودن پرونده‌های طلاق موثر است. با داشتن وکیل دیگر موکل نیازی به انجام فرآیند طلاق ندارد و طبق قرارداد وکالت و همچنین وظایف یک وکیل، پروسه تعیین شده برای طلاق توافقی از طرف وکیل انجام می‌شود.

در طلاق توافقی تنها با پرداخت حق الوکاله و انعقاد قرارداد وکالت، کلیه مراحلی که در قانون برای طلاق توافقی عنوان شده است، توسط وکیل انجام می‌شود.

مراجعه به وکیل طلاق توافقی متخصص چه اهمیتی دارد؟

پیش از آن که به اهمیت مراجعه به وکیل متخصص در طلاق توافقی بپردازیم، می‌توان گفت که داشتن وکیل متخصص با وکیل غیر متخصص تفاوت زیادی دارد. وکیلی که به شیوه تخصصی وکالت نموده و تنها در حوزه مشخصی از علم حقوق ورود پیدا می‌کند، طبیعتا می‌تواند برای موکلینی که به چنین وکیلی مراجعه می‌کنند، فواید زیادی داشته باشد.

طلاق توافقی، یکی از زمینه‌های تخصصی دعاوی طلاق و همچنین دعاوی خانواده است. به همین منظور مراجعه به وکیل متخصص دارای اهمیت فراوانی است. اهمیت این موضوع زمانی نمود پیدا می‌کند که شما قصد دارید به صورت توافقی از همسرتان جدا شوید و در این زمینه به دنبال وکیل خوب هستید.

وکیلی که متخصص در امور طلاق توافقی است، به جهت آن که رسیدگی به چنین دعاوی جز مهارت اصلی وکالت او محسوب می‌شود، می‌تواند موکل را به شیوه مناسبی کمک و یاری کند. در این زمینه تفاوت بین وکیل تخصصی با وکیل غیر تخصصی آشکار می‌شود و می‌توان به اهمیت وکللت تخصصی پی برد.

اگر قصد شما این است که از همسرتان در کوتاه ترین زمان ممکن طلاق بگیرید، حتما مراجعه به وکیل متخصص جز برنامه‌های اصلی شما باشد. این موضوع تنها در ارتباط با دعاوی طلاق مطرح نیست و سایر دعاوی حقوقی نیز مشمول این موضوع قرار می‌‎گیرند.

بنابراین می‌توان گفت که مراجعه به وکیل تخصصی دردعاوی طلاق توافقی، زمانی دارای اهمیت است که شما بخواهید بدون مشکل خاصی و بدون آن که موانعی در سر راه شما قرار گیرد، اقدام به طلاق گرفتن از همسر خود نیز نمایید. با این اوصاف، استفاده از وکیل تخصصی برای رسیدگی به امور طلاق برای شما اگر قصد طلاق گرفتن دارید، دارای مزایا فراوانی است.

وکیل طلاق توافقی تهران

چرایی انتخاب طلاق توافقی

طبق بررسی‌های صورت گرفته در بین انواع طلاق، طلاق توافقی در بین زوجین بسیار رواج پیدا کرده است. این که چرا بسیاری از زن و شوهرهایی که می‌خواهند از هم جدا شوند، طلاق توافقی را انتخاب می‌کنند، در وهله اول بسته به اراده آن‌ها دارد. در صورتی که زن و شوهر هر دو راضی به طلاق بوده و تمایل دارند که رابطه مشترک را به پایان برسانند، می‌توانند برای طلاق توافقی اقدام کنند.

دلیل مهم و رایج انتخاب طلاق توافقی این است که زوجین تمایل دارند که در زمان کوتاهی طلاق بگیرند و در این زمینه یقینا طلاق توافقی در مقایسه با سایر طلاق‌ها گزینه بهتری است.

طلاق توافقی نیز از مراحل نسبتا طولانی برخوردار است اما در این نوع طلاق، به جهت آن که تصمیم به جدایی به صورت رابطه دو طرفه است، انجام مراحل طلاق به بهترین شکل ممکن انجام می‌شود.

با توجه به این که د طلاق توافقی، زوجین در خصوص بسیاری از مسائل مانند مهریه، نفقه و غیره به توافق می‌رسند، دیگر زمان زیادی برای رسیدگی به این موضوعات در دادگاه صرف نمی‌شود و مراجع قضایی نیز معمولا سختگیری خاصی در مورد طلاق توافقی ندارند.

مراحلی که برای طلاق توافقی اشاره شده است، با انجام دادن کامل آن و به تمامی مراحل دادرسی، دادگاه دیگر بهانه‌ای برای عدم صدور حکم طلاق ندارد. ایجاد سازش بین زوجین متقاصی طلاق ابتدا در جلسات مشاوره خانواده انجام می‌شود.

جلسات متعددی برای طلاق توافقی برگزار می‌شود که در نهایت اگر مشاور به این نتیجه رسید که دیگر نمی‌توان بین زن و شوهر صلح و سازش برقرار کرد، مجوز لازم برای انجام مراحل بعدی را صادر می‌کند.

در سایر طلاق‌ها مانند طلاقی که از طرف زوجه ارائه می‌شود، برای طلاق بایستی خواهان دلایلی را عنوان کند و تایید یا رد این دلایل بسته به نظر دادگاه دارد که علی الاصول منجر به طولانی شدن روند طلاق می‌شود. در این صورت متقاضیان، طلاق توافقی را انتخاب می‌کنند.

بنابراین مشکلات و موانعی که برای طلاق‌های یک طرفه وجود دارد، در طلاق توافقی شاهد آن نیستیم و تمای این مسائل سبب شده است که زن و مرد متقاضی طلاق برای جدایی طلاق توافقی را انتخاب کنند.

البته طلاق توافقی مراحل مختلفی دارد که برای بهتر انجام شدن روند طلاق توافقی، بهتر است که به کمک وکیل این کار رو انجام بدید.

انجام مراحل طلاق توافقی به کمک وکیل طلاق توافقی

یکی از دلایلی که در مورد طلاق باعث می‌شود تا متقاضیان اقدام به اخذ وکیل کنند، این است که فرآیند و مراحل طلاق توسط وکیل انجام شود. برخلاف این که تصور می‌شود طلاق توافقی مرحله خاصی ندارد و صرفا زوجین درخواست طلاق توافقی را در دادگاه ارائه کنند، می‌توانند از هم طلاق بگیرند.

وکلایی که دارای سابقه طولانی در رسیدگی به دعاوی طلاق را دارند و به دفعات مختلفی نیز برای انجام مراحل طلاق به دادگاه مراجعه کرده‌اند، با فرآیند طلاق آشتا هستند و می‌توانند وکالت در دعاوی طلاق را به بهترین شکل ممکن انجام دهند.

مراحلی کلی طلاق توافقی که لازم است تا از طرفین دعوا و یا وکلای آن‌ها انجام شود، به شرح زیر است:

  • توافق زوجین بر سر مسائلی مانند مهریه، نفقه، حضانت فرزند و غیره
  • شرکت در جلسات مشاوره  در امور خانواده
  • مراجعه به دفاتر خدمات الکترونیک قضایی جهت ثبت دادخواست طلاق
  • انجام مراحل دادرسی مانند شرکت کردن در جلسات دادگاه
  • دریافت گواهی عدم امکان سازش و ثبت رسمی طلاق در محضر

این موارد، مراحل کلی از طلاق توافقی هستند که برای صدور حکم طلاق بایستی تمامی آن‌ها انجام شود. اگر برای طلاق توافقی وکیل داشته باشید، مراحل ذکر شده بدوا توسط وکیل انجام می‌شود.

در طلاق توافقی، لازم نیست که زوجین مراحل طلاق را شخصا انجام دهند و با وکالت که به وکیل می‌دهند، وکیل به نمایندگی از آن‌ها مراحل قانونی طلاق را اجرا می‌کند.

با توجه به اهمیت مراحل طلاق توافقی و این که بدانید چطور این فرآیند از زمان ثبت درخوایت طلاق توافقی تا صدور حکم طلاق باید انجام شود، در ادامه به بررسی این مراحل می‌پردازبم.

وقوع طلاق توافقی

توافق زوجین پیرامون مسائل بعد از طلاق

پیش از آن که اقدام قانونی برای طلاق توافقی انجام شود، زوجین باید در ارتباط با یک سری از مسائل به توافق برسند. در طلاق توافقی ضروری است که زن و شوهر توافقاتی را در مورد موضوعاتی چون مهریه، نفقه، اجرت المثل، حضانت و غیره داشته باشند. توافقات در این زمینه باید قبل از طلاق انجام شود و زوجین این توافقات را به صورت مکتوب آماده نمایند.

در واقع دادگاه برای بررسی پرونده طلاق توافقی، یکی از مدارکی که از زوجین درخواست می‌کند، همین توافق نامه مکتوب است که در زمان ارائه دادخواست بایستی ضمیمه دادخواست شود و برای رسیدگی به مرجع قضایی ارجاع داده شود. در صورتی که توافق نامه به دادگاه ارائه نشود، امکان صدور گواهی عدم امکان سازش وجود ندارد.

با توجه به این که طلاق تقاضا شده از سوی طرفین به صورت توافقی است، باید مسائل مرتبط با طلاق از طرف زوجین به توافق رسیده باشد.

حضور در مراکز مشاوره

پس از آن که توافق نامه تنظیم شد، حال اولین گام قانونی برای طلاق توافقی، حضور در مراکز مشاوره امور خانواده است. طبق قانون زن و شوهری که تمایل دارند تا به صورت توافقی از هم جدا شوند، بایستی مرحله شرکت در جلسات مشاوره خانواده را به بهترین شکل ممکن انجام دهند.

در واقع قانون شرکت در مراکز مشاوره را برای طلاق توافقی اجباری کرده است و تا زمانی که این مرحله به طور کامل طی نشود، صدور حکم طلاق امکان پذیر نیست.

به موجب ماده 25 قانون حمایت خانواده، در صورتی که زوجین متقاضی طلاق توافقی باشند، دادگاه باید موضوع را به مرکز مشاوره خانواده ارجاع دهد. در این موارد طرفین می‌‌توانند تقاضای طلاق توافقی را از ابتدا در مراکز مذکور مطرح کنند.

در صورت عدم انصراف متقاضی از طلاق، مرکز مشاوره خانواده موضوع را با مشخص کردن موارد توافق جهت اتخاذ تصمیم نهایی به دادگاه منعکس می‌کند.

در جلسات مشاوره که ممکن تا چندین جلسه به طول بیانجامد، شخص مشاور به بررسی علل اختلاف زوجین پرداخته و راهکارهایی را به آن‌ها می‌دهد تا بتوانند مشکلات زناشویی خود را حل و فصل کنند. با اتمام جلسات، اگر مشاور به این نتیجه رسید که صلح و سازش بین زوجین امکان پذیر نیست و زن و شوهر باید از هم جدا شوند، گواهی را صادر می‌کند تا متقاضیان بتوانند مراحل بعدی طلاق را انجام دهند.

در صورتی که زوجین منصرف از تصمیم طلاق شدند، دیگر پرونده جهت بررسی به دادگاه فرستاده نمی‌شود و در این صورت طلاق توافقی و جدایی زوجین منتفی می‌شود.

صدور گواهی عدم امکان انصراف از طلاق که مراکز مشاوره امور خانواده صادر می‌کنند، به منزله آن است که زن و شوهر در جلسات مشاوره قبل از طلاق شرکت نموده و می‌توانند برای مراحل بعدی طلاق اقدام کنند.

ارائه دادخواست طلاق توافقی

مرحله دوم در طلاق توافقی، ارتباط به مراحل دادرسی در مراجع قضایی دارد. وکیل زوجین با انجام مراحل جلسات مشاوره خانواده، حال بایستی مقدمات طرح دعوا طلاق را در دادگاه انجام دهد. لازمه ثبت دادخواست طلاق توافقی آن است که گواهی صادره از مراکز مشاوره خانواده نیز صادر شود.

وکیل طلاق توافقی بعد از آن که دادخواستی را تنظیم نمود، باید دادخواست طلاق را از طریق سامانه عدل ایران و یا با مراجعه به دفاتر خدمات الکترونیک قضایی به ثبت برساند. شیوه تنظیم دادخواست طلاق توافقی با سایر دادخواست‌های طلاق، تفاوت دارد. به همین منظور داشتن وکیل در این مراحل از طلاق توافقی الزامی می‌شود.

در صورت عدم ارائه گواهی مربوطه امکان ثبت دادخواست طلاق توافقی وجود ندارد. چنانچه برای ثبت دادخواست طلاق مشکلی وجود نداشته باشد، دادخواست مربوطه به دادگاه خانواده ارجاع داده می‌شود. با بررسی دادخواست توسط مدیر دفتر دادگاه و نبود ایرادات قانونی در آن، تاریخ شرکت در جلسات دادگاه به طرفین ابلاغ می‌شود.

وکیل طلاق توافقی در امور مالی

انجام مراحل دادرسی طلاق توافقی در دادگاه

با به ثبت رسیدن دادخواست طلاق توافقی، حال وکیل طرفین در دادگاه برای انجام روال دادرسی به دادگاه مراجعه می‌کند. البته اجباری برای آن که زن و شوهر در دادگاه حضور داشته باشند نیست و وکیل آن‌ها تمامی این مراحل را انجام می‌دهد.

در صورتی که مدارک دادخواست تنظیمی مشکلی نداشته و از مدارک ضمیمه شده به دادخواست نیز کامل باشد، در این صورت دادگاه گواهی عدم امکان سازش را صادر می‌کند.

در این شرایط بین افرادی که وکیل دارند و افرادی که بدون استفاده از وکیل برای طلاق اقدام می‌کنند، تفاوت وجود دارد. اگر زوجین برای طلاق توافقی وکیل داشته باشند، بر خلاف مراحل قبلی طلاق، نیازی به شرکت در جلسات متعدد دادگاه ندارند و وکیل طرفین به جای آن‌ها مراحل طلاق را انجام داده و اقدام به دریافت گواهی عدم امکان سازش را دریافت می‌کند.

در نهایت با مراحلی که توسط وکیل انجام شده است، حکم طلاق صادر می‌شود. صدور حکم طلاق منوط به این است که تمامی فرآیند قبلی طلاق به صورت کامل انجام شود و هیچگونه موانع قانونی نیز در این زمینه وجود نداشته باشد.

از زمان صدور حکم طلاق، زوجین به مدت سه ماه فرصت دارند که برای ثبت طلاق به محضر مراجعه کنند. با اتمام این مدت زمان، اعتبار حکم طلاق ساقط شده و زوجین بایستی مجددا برای انجام مراحل طلاق اقدام کنند.

حضور در محضر برای ثبت طلاق

آخرین مرحله در طلاق توافقی، مراجعه به دفاتر ازدواج و طلاق برای ثبت طلاق است. طبق قانون امکان ثبت طلاق بدون حکم طلاق وجود ندارد و این که برخی از دفترخانه‌ها اقدام به ثبت طلاق بدون گواهی عدم امکان سازش می‌کنند، مرتکب جرم شده و مجازات سنگینی برای این دسته از افراد در نظر گرفته می‌شود.

با مراجعه زن و شوهر به محضر، تشریفات مربوط به جاری شدن خطبه طلاق انجام شده و با انجام مراحل مربوطه در محضر در نهایت زوجین می‌توانند به صورت مستقل از هم زندگی کنند.

بنابراین تا زمانی که آخرین مرحله طلاق یعنی ثبت آن در محضر انجام نشده باشد، به نوعی مراحل طلاق توافقی نیز به سر انجام نرسیده و زن و مرد هنوز نسبت به یکدیگر محرم هستند. رابطه زوجیت بین آن‌ها برقرار است.

دسترسی به بهترین وکیل طلاق توافقی

سامانه طلاق 24 یکی از برترین سامانه‌های حقوقی در کشور است که اگر در جستجوی بهترین وکیل طلاق توافقی هستید، این سامانه می‌تواند انتخاب مناسبی باشد. امکان دسترسی به برترین وکلای طلاق توافقی در کشور در سامانه فراهم شده است و می‌توانید با وکلای متخصص در این زمینه در ارتباط باشید.

با انتخاب طلاق 24 به عنوان مرجعی برای دسترسی به وکیل خوب جهت طرح دعوا طلاق، هم در وقت و هم در هزینه خود صرفه‌جویی می‌کنید و روند رسیدگی به پرونده طلاق توافقی مطابق با انتظار شما انجام می‌شود.

وکلای مجموعه ما همواره پیگیر رسیدگی به دعاوی مطرح شده در دادگاه هستند و موکلین را از آخرین جزئیات پرونده طلاق آگاه می‌کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
وکیل خانواده: ۸۷۱۳۲۳۳۳ - ۰۲۱