پیرامون طلاق

مشاوره حقوقی تلفنی خانواده طلاق نفقه مهریه

یکی از بهترین خدماتی که این روزها وکیل‌ها به موکلان خود و یا سایر مراجعه‌کنندگان و متقاضیان ارائه می‌دهند، مشاوره حقوقی تلفنی است.

مشاوره حقوقی تلفنی خدمتی است که علاوه بر آن که هزینه کمتری برای افراد به دنبال دارد باعث می‌شود در زمانی کوتاه‌تر راه‌حل مشکل حقوقی خود را دریافت کنند و یا به پاسخ سوال حقوقی خود برسند.

مشکلات حقوقی چیزی است که همیشه در زندگی افراد وجود داشته و افراد برای آنکه حق و حقوقشان تضییع نگردد و یا برای آن که حق تضییع شده خود را به دست آورند، نیاز به وکیل داشته‌اند.

به همین دلیل است که همیشه توصیه می‌شود در صورت مواجهه با یک مسئله حقوقی حتما با یک وکیل پایه یک دادگستری مشورت کنید تا بهترین و موثرترین راه برای پیشبرد پرونده را پیش روی شما قرار دهد.

مشاوره حقوقی تلفنی این امکان را فراهم آورده است تا افراد تنها با شماره‌گیری شماره وکیل مورد نظر خود، با او ارتباط برقرار کرده و سوال حقوقی خود را با او در میان بگذارند و وکیل نیز به زبانی ساده، پاسخ سوال را به او بدهد.

این روزها افراد زیادی پیدا شده‌اند که ادعای وکیل بودن و یا کارشناس حقوقی بودن دارند و به کسانی که با مشکلات حقوقی درگیرند، مشاوره حقوقی می‌دهند در حالی که نه پروانه وکالت داشته و نه حتی در زمینه حقوق تحصیلات آکادمیک دارند.

به همین دلیل سعی کنید مشکل حقوقی خود را با هرکسی درمیان نگذارید و تنها با کسانی که از وکیل بودن آن ها اطمینان دارید مطرح نمایید. زیرا یک مشورت با فرد غلط ممکن است باعث گمراه شدن مسیر شما و درنهایت ضایع شدن حقوقتان شود.

همچنین ممکن است از سوی کلاهبرداران نیز اخاذی شوید. پس حتما از کسی که از او مشاوره دریافت می‌کنید، اطمینان لازم را بدست آورید.

سامانه طلاق 24 نیز این بستر را برای شما عزیزان فراهم آورده است تا بتوانید در کمترین زمان و بدون صرف وقت و هزینه زیاد، با بهترین وکلای ایران ارتباط برقرار کنید و سوال حقوقی خود را از آن ها بپرسید.

وکلای این سامانه نیز تلاش می‌کنند تا پاسخ سوال حقوقی شما را به ساده‌ترین بیان و به دور از کلمات و اصطلاحات دشوار حقوقی، بدهند.

نیاز به مشاوره

چه کسانی نیاز به مشاوره حقوقی تلفنی دارند؟

در جامعه امروزه هر حرفه و شغلی رو به تخصصی‌تر شدن قدم برداشته و از آنجایی که ارتباط میان افراد با یکدیگر بیشتر شده، به دنبال آن مشکلات حقوقی نیز افزایش پیدا کرده است.

اما چه کار باید کرد تا از بروز این مشکلات حقوقی جلوگیری کرد؟ پاسخ این سوال ساده است. اگر شما پیش از آن که هر اقدام حقوقی انجام دهید، از وکیل پایه یک دادگستری مشاوره دریافت کنید، می‌تواند از ایجاد بسیاری از مشکلات حقوقی جلوگیری کنید.

حتی اگر فرصت کافی برای مراجعه به دفتر وکالت یا موسسه حقوقی را ندارید، می‌توانید به راحتی و تنها با یک تماس تلفنی، به یک وکیل باتجربه دادگستری متصل شده و سوال خود را از وی بپرسید.

در صورتی که کسی توجهی به این امر نکند و سعی کند مشکلات حقوقی‌اش را خود حل نماید، به طور حتم با مشکل جدی‌تری روبرو خواهد شد.

سامانه طلاق 24 توصیه می‌کند در صورتی که یکی از مسائل زیر برای شما پیش آمد حتما با یک وکیل باتجربه مشورت کنید و یا اقدام به دریافت مشاوره حقوقی تلفنی کنید. مسائل عبارت است از:

  • اگر مسئله پیش آمده برای شما پیچیده و دشوار است، حتما به یک وکیل دادگستری مراجعه کنید تا شما را راهنمایی کند.
  • اگر شما با رویه‌های قضایی و قوانین و مقررات مربوط به مشکلتان آگاهی ندارید، توصیه می‌شود از یک وکیل باتجربه مشاوره حقوقی دریافت کنید.
  • چنانچه شما از شخصی که به مسائل حقوقی آگاه است مشورت گرفته‌اید و یا خود قوانین مربوطه را مطالعه کرده‌اید اما چیزی دستگیرتان نشده، بهتر است از وکیل خوب مشاوره حقوقی بگیرید.
  • اگر نیاز به تنظیم لایحه دفاعی، شکواییه، دادخواست و یا اظهارنامه دارید، حتما به وکیل دادگستری مراجعه نمایید.
  • چنانچه تمایلی ندارید برای موضوع حقوقی پیش آمده به دادگاه‌ها و دادگستری‌ها مراجعه کنید، به وکیل دادگستری مراجعه کرده و با دادن وکالت، این وظایف را به او بسپارید.

یک مشاور حقوقی تلفنی خوب چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

زمانی که شما نیاز به یک مشاوره حقوقی تلفنی پیدا می‌کنید، ممکن است چندین سوال برایتان پیش آید مانند: به کدام مشاور زنگ بزنم؟ کدام مشاور حقوقی تلفنی خوب است؟ اصلا یک مشاور حقوقی تلفنی چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟ ما در ادامه برای شما ویژگی‌های یک مشاور حقوقی خوب را می‌گوییم.

توجه داشته باشید که مشورت با اعضای خانواده و دوستان و آشنایان درباره مسائل و مشکلات حقوقی نمی‌تواند راه‌حل خوبی برای حل آن باشد.

اگر در این باره با یک وکیل باتجربه دادگستری مشورت کنید، بهتر است زیرا او تحصیلات آکادمیک و تجربیات عملی زیادی درباره موضوع شما دارد و می‌تواند شما را چه به صورت حضوری و چه به صورت تلفنی راهنمایی کند.

البته به طور حتم مشاوره حضوری بسیار می‌توند مفیدتر باشد، چون شما به صورت تمام و کمال موضوع خود را شرح می‌دهید و وکیل نیز به صورت مفصل‌تری شما را راهنمایی می‌کند و راه‌حل ارائه می‌دهد.

پیش از آن که ویژگی‌های یک مشاوره خوب را خدمت شما بیان کنیم بهتر است تفاوت وکیل دادگستری و مشاور حقوقی را هم بگوییم چون بسیاری از افراد این دو را با هم اشتباه گرفته و یا تصور می‌کنند فرقی ندارند.

وکیل دادگستری به کسی گفته می‌شود که پروانه وکالت از کانون وکلا دارد، ولی مشاوره حقوقی کسی است که تنها تحصیلات حقوقی داشته ولی پروانه وکالت ندارد و صرفا در موسسات به افراد مشاوره می‌دهد. وکیل دادگستری مشاور حقوقی نیز هست اما مشاور حقوقی وکیل دادگستری نیست.

اما ویژگی‌هایی که یک مشاور حقوقی تلفنی خوب باید داشته باشد از قرار زیر است:

  1. مشاور حقوقی تلفنی باید قدرت سخن وری بالا و توانایی متقاعد کردن داشته باشد: مشاروان حقوقی تلفنی سامانه طلاق 24 همگی قدرت کلامی خوبی برای صحبت با شخص مراجعه کننده و با قاضی دادگاه دارند و می‌توانند با کلام و نحوه سخن گفتن خود، افراد را متقاعد کنند.
  2. مشاور حقوقی باید کاملا به قوانین و مقررات حقوقی تسلط داشته باشد: مشاوران حقوقی طلاق 24 همگی به تمامی قوانین، مقررات و رویه‌های قضایی که مربوط به حوزه طلاق می‌شود آشنایی و تسلط کامل دارند و مرتبا دانش حقوقی خود را در این زمینه به روز نگه می‌دارند.
  3. مشاور حقوقی باید مسئولیت پذیر و دلسوز باشد: یک وکیل پایه یک دادگستری یا مشاور حقوقی زمانی خوب است که در برابر موکل خود حس مسئولیت و دلسوزی داشته باشد و تمام تلاش خود را برای حل مشکل او به کار بگیرد.
  4. مشاور حقوقی باید عدالت و انصاف را رعایت کند: عدالت و انصاف دو اصل مهم در حرفه وکالت است و یک وکیل و مشاور حقوقی باید حتما این دو اصل را رعایت کند.
  5. مشاور حقوقی باید مسائل حقوقی را برای موکل آسان بیان کند: در رشته حقوق اصطلاحات و کلماتی وجود دارد که کسی که در این رشته تحصیل نکرده از آن اطلاعی ندارد. یک مشاوره حقوقی تلفنی خوب باید بتواند مسائل را به بیانی ساده برای موکل خود بیان کند و این یک هنر است.
  6. مشاور باید توانایی تصمیم گیری و جسارت داشته باشد: از دیگر ویژگی‌هایی که یک مشاور حقوقی تلفنی باید داشته باشد توانایی تصمیم گیری و جسارت است. اگر مشاور بتواند به خوبی و به درستی تصمیم بگیرد و مصمم باشد می‌تواند به راحتی حق موکل خود را بگیرد و از او دفاع کند.
  7. مشاور حقوقی باید دارای صداقت، تعهد و تجربه کافی باشد: یک مشاور حقوقی خوب کسی است که با موکل خود صادق است و نسبت به او تعهد کاری دارد. همچنین نباید فکر کنید تنها مشاوران و وکلای سن‌دار مجرب و حاذق هستند، بلکه وکلای جوان نیز می‌توانند صلاحیت سپردن پرونده را داشته باشند.

مشاوره حقوقی تلفنی

در مشاوره حقوقی تلفنی چه سوالاتی بپرسیم؟

یکی از دغدغه‌های کسانی که می‌خواهند با مشاور حقوقی تلفنی طلاق 24 تماس بگیرند این است که چه سوالاتی باید بپرسیم؟ اصلا چه سوالاتی مناسب‌تر است تا در مشاوره تلفنی بپرسیم؟ در پاسخ به این سوال باید گفت مشاوره حقوقی تلفنی به صورت کلی محدودیت‌های زیادی دارد مخصوصا اگر با یک موسسه شناخته شده مثل طلاق 24 تماس بگیرید.

به عنوان مثال ممکن است شخص زمانی را پشت خط بماند. این امر به علت آن است که تعداد افرادی که با سامانه طلاق 24 روزانه تماس می‌گیرند زیاد است.

به همین دلیل باید عرض کنیم که به طور معمول مشاوره حقوقی تلفنی برای سوال‌های کوتاه که پاسخ‌های کوتاهی دارند مناسب است.

به صورت کلی زمانی یک مشاوره حقوقی تلفنی طلاق مفید و موثر است که یا به مشاوره حضوری طلاق و یا مشاوره آنلاین طلاق منتهی گردد، زیرا وکیل دادگستری در این دو حالت بهتر و با حوصله و وقت بیشتری می‌تواند شخص را راهنمایی کند.

در واقع نمی‌توان انتظار داشت که وکیل طلاق از پشت تلفن تمام پرونده را بررسی کرده و توضیحات کاملی به شخص ارائه دهد. لازم به ذکر است که وکیل باید مدارک را حتما به صورت حضوری و یا عکس آن را به صورت آنلاین ببیند تا بتوانند راهکار مناسبی به شخص بدهد.

برخی از سوالاتی که می‌توان از مشاوره حقوقی تلفنی طلاق پرسید عبارتند از:

  • چگونه می‌توان اقدام به طلاق از سمت زوجه یا طلاق از سمت زوج کرد؟
  • برای انواع طلاق چه مدارکی لازم است داشته باشیم؟
  • چگونه می‌توان مهریه را از طریق اجرای ثبت به اجرا گذاشت؟

استفاده از مشاوره حقوقی تلفنی چه فایده‌ای دارد؟

شاید تا اینجا برایتان سوال پیش آمده باشد که چرا ما تا این اندازه تاکید داریم که در مسائل حقوقی مخصوصا مسائل مربوط به طلاق پیش از هر اقدامی از مشاوره حقوقی تلفنی استفاده کنید.

در پاسخ باید بگوییم مشاوره حقوقی تلفنی باعث می‌شود تا شما مشکل خود را با یک فرد متخصص درمیان بگذارید تا شما را به صورت اصولی راهنمایی کند.

مشاوره با فرد درست موجب می‌شود از هدر رفتن وقت و هزینه شما جلوگیری شود و به آن چه که واقعا حق شماست دست پیدا کنید.

یک وکیل خوب و متعهد و عادل سعی می‌کند در مرحله اول به جای فکر کردن به منافع خویش، منافع موکلش را درنظر گرفته و تلاش کند که مسئله طلاق با صلح و سازش حل گردد و مسئله به مراجع قضایی که بسیار وقت گیر و آزاردهنده است ختم نشود.

همچنین مهمترین مزیت مشاوره حقوقی تلفنی باعث خواهد شد شما هزینه کمتری نسبت به مشاوره حضوری پرداخت کنید و حتی اگر در شهرستان نیز سکونت دارید بتوانید با وکلای متخصص سامانه وکیل 24 ارتباط برقرار کرده و از تجربیات و دانش آن‌ها بهره‌مند شوید.

مشاوره طلاق

هزینه مشاوره حقوقی تلفنی چقدر است؟

چیزی که واضح است این است که وکلا در ماقبل ارائه خدمات مشاوره خود هزینه‌ای از شخص مراجعه دریافت می‌کنند و این هزینه توسط کانون وکلا به صورت ساعتی مشخص می‌گردد.

البته ممکن است نرخ وکلا با یکدیگر فرق داشته باشد و یک وکیل کمتر از تعرفه مقرر دریافت کند و یک وکیل بیشتر از تعرفه، و این امر کاملا به میزان تجربه و تخصص او بستگی دارد.

به صورت معمول برای هر ساعت مشاوره از ساعتی 150 تا 250 هزار تومان دریافت می‌شود و البته کانون در تعرفه مقرر خود مشخص کرده که وکلای کانون دادگستری می‌توانند برای مشاوره‌های تخصصی خود تا 500 هزار تومان نیز دریافت کنند.

البته موسساتی هم وجود دارند که برای جذب مخاطب و طی یک اقدام غیرحرفه‌ای تبلیغ مشاوره رایگان و یا مشاوره تلفنی رایگان می‌کنند.

در حالی که در اصل چنین نیست و همین اقدام غیرحرفه‌ای باعث شده تا مردم تصور کنند تمامی مشاوران حقوقی باید به صورت رایگان خدمات مشاوره حقوقی تلفنی خود ارائه دهند.

وکلا و مشاوران حقوقی نیز حق دارند مانند سایر افراد در برابر خدماتی که به افراد ارائه می‌دهند هزینه‌ای دریافت کنند.

البته لازم به ذکر است زمانی که وکیلی با شخصی قارارداد وکالت یا همان وکالت نامه تنظیم می‌کند دیگر برای هر جلسه مشاوره از موکل هزینه دریافت نخواهد کرد.

مشاوره حقوقی تلفنی طلاق

وکلای باتجربه سامانه طلاق 24 به صورت تخصصی در زمینه طلاق و مسائل مربوط به آن مشاوره داده و وکالت می‌پذیرند.

به همین دلیل اگر شما نیز با طلاق و دیگر مسائل مربوط به آن مانند مهریه، حضانت و غیره درگیر هستید می‌توانید با یکی از وکلای این سامانه تلفنی ارتباط برقرار کرده و مشاوره حقوقی بگیرید.

در تعریف طلاق باید گفت که ایقاعی از جانب مرد است که باعث قطع رابطه زوجیت یا زناشویی میان زن و مرد می‌شود. در ماده 1120 قانون مدنی، طلاق یکی از اسباب انحلال نکاح است و مقررات خاص و اصولی دارد.

همین اصولی بودن مقررات آن باعث شده تا عده‌ زیادی از افراد که نسبت به آن آگاهی ندارند نیاز به یک وکیل دادگستری پیدا کنند تا آنها را در این مسیر راهنمایی کند.

یک وکیل دادگستری در اولین مرحله باید سعی کند تاا منافع خود را نادیده گرفته و تلاش کند تا زن و مرد را بایکدیگر آشتی داده و به این شکل کیان خانواده را حفظ نماید.

اما گاهی اختلافات میان طرفین به قدری زیاد است که نه از دست وکیل و نه قاضی کاری بر می‌آید و باید حکم طلاق آنها را صادر نمود.

همانطور که وقتی سرما می‌خورید به پزشک مراجعه می‌کنید تا برای شما داروی لازمه را تجویز کند، زمانی که با مسئله حقوقی مانند طلاق مواجه می‌شوید باید به یک وکیل دادگستری مراجعه نمایید تا هم شما را راهنمایی کرده که چه اقداماتی انجام دهید و هم کمک کند شما تمام حق و حقوق خود را بگیرید.

خدمات حقوقی تلفنی

انواع طلاق در قانون مدنی ایران

در قانون مدنی ایران در مواد 1143 تا 1148 انواع طلاق مورد پیش بینی قرار گرفته است. به موجب این مواد طلاق 2 نوع است یا بائن است یا رجعی. هر دو را در ادامه تعریف خواهیم کرد.

طلاق رجعی

طلاق رجعی به طلاقی گفته می‌شود که مرد امکان بازگشت به زن در ایام عده او را دارد و نیازی به اینکه مجددا صیغه نکاح میان آنها خوانده شود نیست.

طلاق بائن

طلاق بائن نیز به طلاقی گفته می‌شود که مرد حق بازگشت به زن در ایام عده را ندارد و اگر خواستند مجددا باهم ازدواج کنند، باید پس از گذشت مدت عده مجددا میان آنها صیغه نکاح خوانده شود.

اما در چه مواردی طلاق بائن محسوب می‌شود؟

  1. اگر طلاق پیش از نزدیکی واقع گردد
  2. طلاق زن یائسه
  3. طلاق خلع و مبارات تا زمانی که زن به عوض رجوع نکرده باشد.

طلاق خلع به طلاقی گفته می‌شود که زن به دلیل کراهتی که از همسر خود دارد مالی که معمولا به میزان مهریه‌اش و یا کمتر و بیشتر است، می‌دهد تا او را طلاق دهد.

طلاق مبارات نیز به طلاقی می‌گویند که هم زن و هم مرد هردو از یکدیگر کراهت دارند و مالی که زن در این طلاق می‌بخشد نباید بیشتر از میزان مهریه‌اش باشد.

طلاق از طرف مرد

در حقوق ایران که از اسلام تبعیت دارد، حق طلاق با مرد است و مرد این امکان را دارد همسر خود را طلاق دهد.

البته نباید اینگونه فکر کرد که مرد هر گاه دلش خواست اقدام به طلاق دادن همسرش کند، بلکه باید تمام حق و حقوق زن را که شامل مهریه، نفقه، اجرت المثل و غیره می‌شود را پرداخت کرده و سپس او را طلاق دهد.

همچنین زمانی که طلاق از طرف مرد باشد، در صورت وجود شرط تنصیف اموال در عقدنامه، باید تا نصف اموالی که پس از ازدواج به دست آورده را به زن بدهد. البته اجرای این شرط، نیاز به چندین شرط دارد و عدم سرپیچی زن از وظایفش نیز یکی از آن شروط است.

لازم به ذکر است که شرط تنصیف اموال حتما به میزان نصف و 50 درصد از اموال به دست آمده پس از عقد نیست، بلکه تا نصف آن داده می‌شود و این بسته به نشز قاضی دارد ممکن است حکم دهد 30 درصد از اموال به زن داده شود.

در زمان درخواست طلاق از طرف مرد، مشاوره حقوقی تلفنی می‌تواند بسیار موثر باشد.

شیوه طلاق

طلاق از طرف زن

گفتیم که به موجب قانون ایران، حق طلاق با مرد است و زن این حق را ندارد که راسا درخواست طلاق بدهد. اما این امر استثنائاتی نیز دارد که زن به موجب آن می‌تواند تقاضای طلاق کند.

اگر مرد از یکی از 12 شرطی که در عقدنامه درج شده سرپیچی کند، زن این امکان را پیدا می‌کند که درخواست طلاق بدهد. این 12 شرط به شرح زیر است:

  1. اگر مرد برای مدتی بیشتر از 6 ماه به زن نفقه ندهد و یا کلا توان نفقه دادن به زن را نداشته باشد.
  2. اگر مرد با زن به حدی بدرفتاری کند که نتواند به زندگی مشترک با او ادامه دهد.
  3. درصورتی که مرد به یک بیماری صعب‌العلاج و یا واگیردار مبتلا شود و زندگی زن را تهدید کند.
  4. اگر مرد به جنون برسد و مصداق فسخ نکاح نشود، می‌تواند با اثبات جنون تقاضای طلاق دهد.
  5. چنانچه مرد به شغلی اشتغال داشته باشد که آبرو حیثیت زن و یا خانواده‌اش را تهدید کند.
  6. چنانچه شوهر به حبس 5 سال یا بیشتر محکوم شود.
  7. درصورتی که مرد معتاد شود و اعتیاد او موجب اجاد اختلال در زندگی زن شود به طور مثال اسباب منزل را بفروشد و یا آسیب‌های فیزیکی یا روانی به زن و فرزندان وارد نماید.
  8. اگر مرد بدون دلیل موجهی زندگی مشترک را ترک کرده و برای مدت 6 ماه متوالی غیبت داشته باشد.
  9. چنانچه مرد مرتکب جرمی شود که موجب محکومیت قطعی او شده و اجرای مجازات برای او موجب تهدید آّبرو و حیثیت زن شود. البته این امر را دادگاه و باتوجه به شرایط و موقعیت زن و همچنین عرف حامعه تعیین می‌کند.
  10. در صورتی که مرد بعد از گذشت 5 سال از زندگی مشترک به دلیل عقیم بودن یا ناتوانی جسمی توانایی بچه دار شدن نداشته باشد.
  11. چنانچه مرد برای مدتی بیش از 6 ماه مفقودالاثر شود و هیچ خبری از او در دسترس نباشد.
  12. و در نهایت درصورتی که مرد بدون کسب اجازه از همسر اولش اقدام به زدواج مجدد کند.

عسر و حرج زوجه

مشاوان سایت طلاق 24 می‌گویند یکی از مواردی که به زن این حق را می‌دهد که درخواست طلاق بدهد عسر و حرج است که در ماده 1130 قانون مدنی مورد حکم قرار گرفته است. البته در این باره می‌توانید با مشاوره حقوقی تلفنی اطلاعت بیشتری به دست آورید.

ماده 1130 قانون مدنی بیان نموده است:

درصورتی‌که دوام زوجیت موجب عسر و حرج زوجه باشد، وی می‌تواند به حاکم شرع مراجعه و تقاضای طلاق کند. چنانچه عسر و حرج مذکور درمحکمه ثابت شود، دادگاه می‌تواند زوج را اجبار به طلاق نماید و درصورتی‌که اجبار میسر نباشد زوجه به اذن حاکم شرع طلاق داده می‌شود.

از ماده فوق می‌توان برداشت کرد که اگر ادامه دادن زندگی برای زن با مشقت و سختی همراه شود و نتواند آن را تحمل کند، می‌تواند تقاضای طلاق دهد.

البته باید توجه نمود که تعیین مصداق عسر و حرج برعهده قاضی است و این قاضی است که تخیص می‌دهد آیا شرایط فعلی زن مصداق عسر و حرج محسوب می‌شود یا خیر. در این باره رویه‌های قضایی بسیار متعدد و متفاوت است.

تلفن

مزایای مشاوره با وکلای سامانه طلاق 24

مشکلات و اختلافات در هر زندگی زناشویی وجود دارد منتها در برخی میزان این اختلافات و مشکلات زیاد و غیرقابل حل و در بعضی دیگر قابل حل است.

گاهی زوجینی اقدام به طلاق می‌کنند اما در میانه راه بنا بر تصمیم خود و یا پس از مشاوره پشیمان شده و زندگی مشترک خود را دامه می‌دهند.

گاهی هم چنان عرصه بر دو نفر تنگ می‌شود که دیگر راهی به جز طلاق میان آنها باقی نمی‌ماند.

در این موارد چیزی که بسیار می‌تواند کمک کننده باشد مراجعه به یک وکیل حرفه‌ای و با تجربه است زیرا هم می‌تواند به درستی طرفین را برای طی کردن مراحل طلاق راهنمایی کند و هم آنکه مانع از ایجاد مشکلات جدید شود.

طلاق یک مسئله حقوقی است و قانون برخلاف مسائل کیفری، افراد را ملزم به اخذ وکیل در مسائل حقوقی نکرده است. اما حتما برای شما نیز ثابت شده است که حضور یک متخصص در هر امری، باعث پیش بردن سریع امور می‌شود.

حضور وکیل طلاق در کنار شخص باعث می‌شود تا فرد در مسیر درستی قرار بگیرد حق و حقوق خود را از مسیر قانونی دریافت کند.

همچنین حضور وکیل مانع از ایجاد مشکلات جدید که ممکن است از ناآگاهی افراد به وجود آید، شود. اشخاص زیادی وجود دارند که نسبت به امور حقوقی آگاهی زیادی ندارند و یا به دلیل حجب و حیایی که دارند نمی‌توانند به خوبی در محکمه از خود دفاع نمایند.

در چنین حالتی بهترین کار دادن وکالت به یکی از وکلای حرفه‌ای سایت طلاق 24 است.

ممکن است بانوان تمایلی به حضور یافتن در مراجع قضایی نداشته باشند و یا آقایان به دلیل مشغله‌های شغلی نتوانند در این جلسات شرکت کنند، دادن وکالت به وکلای طلاق 24 باعث می‌شود دیگر نیازی به حضور زن و مرد در جلسات رسیدگی نباشد و وکیل خود تمامی جلسات را شرکت کرده و از حقوق موکل خود دفاع خواهد کرد.

پس اگر درگیر مسئله طلاق هستید و یا می‌خواهید به تازگی اقدامی در این جهت انجام دهید، حتما با کارشناسان و مشاوران حقوقی سایت طلاق 24 چه به صورت تلفنی و چه به صورت حضوری مشورت کرده و راهنمایی لازم را دریافت کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
وکیل خانواده: ۸۷۱۳۲۳۳۳ - ۰۲۱